onsdag den 11. september 2013

Afbuds roller

På grund af afbud af den ene eller anden grund er der kommet roller fri.

Jeg sys faktisk det er lidt trælst
Jeg har brugt flere uger på at sætte mig ind i et stykke
Jeg holder audition og snakker/skriver med folk
Så jeg kan finde de mennesker der passer Best
Og så falder man fra forde men ikke helt sys det er "fair"
Det er da heller ikke "fair" over for mig at man siger A men så ikke alligevel.
Og så skal jeg bruge 2 uger mere på at lappe huller i rolle listen.

Nå det må være nok opkast fra min side

Ellers syndes jeg det går godt vi har fået sunget de fleste sange
Vi har fået læst stykket igennem
vi har fundet de fleste roller og vigtigst af alt vi
Begynder så småt og se lidt sammenhold så alt i alt en god start

Jeg skal desvære på øvelse i næste uge uge 38
Så de statister der måske kan få en tale rolle
Får først nyt onsdag den 25/9-13

Roller der pt er til gen fordeling er "Tit" "nummer nisse 7"
"Rocker nisse 13"

Hvis man allerede har en rolle skal men ikke forvente men får en anden

Håber i holder humøret oppe mens jeg er væk :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar