søndag den 1. september 2013

Fra Jannick


hej alle mine kære forældre

Jeg har efter nøje overvejelse og augmentation fra mine medmennesker
nået til den konklusion at det ikke bliver sandsynligt at jeg holder børn/barnlige sjæle længere end til kl. 21

kan godt se at hvis de skal op i skole fra kl.7 til 15. hjem og lave lektier og så i gang igen kl. 19 til 22 så bliver de små djævle med horn i panden

håber alle vil give denne meddelelse videre til dem der ikke er på facebook og som muligvis er blevet skræmt af tidligere udmeldinger

P.S jeg vil lige lægge et men ind. hvis det viser sig at man ikke kan møde til tiden og eller vi ikke har nået det vi skal, kan det være en mulighed at skuppe og trække lidt sidst i øve forløbet

P.P.S vil man vide mere så kan jeg kontaktes på 42170502 mange tak

hilsen jørgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar